Kurumsal Kimlik Nedir ?
Kurumsal kimlik olarak nitelendirilen kavram aslında adından da rahatlıkla anlaşılacağı gibi bir firmanın, kurumun, vakfın ya da bu tip başka oluşumların hem şirket içinde hem de şirket dışında duruşunu, davranışını, imajını temsil eden kavram, yani şirketin kimliğidir.
Bir başka deyişle kurumsal kimlik firmanın iç ve dış dünyadan görünen yüzüdür. Kurumsal kimlik firmalarda ortaya çıkabilecek olan kimlik kargaşasını yok eder. Aynı zamanda iyi tasarlanmış bir kurumsal kimlik firmaların, müşterilerin ya da hitap edilen hedef kitlenin gözünde prestij kazanmalarını, firmaların saygınlığının artmasını sağlar. Ayrıca, etkili ve akılda kalıcı şekilde oluşturulmuş bu kimlikler firmalar tarafından da özümsendiğinde, müşterilerin gözünde firmalara olan güveni artırarak, firmaların akıllarda daha çok yer etmesine olanak sağlar.
Kurumsal kimlik tasarımı nasıl olmalıdır ?
Kurumsal kimlik tasarımı öncelikli olan konu markanızın ya da firmanızın renklerini ve logosunu belirlemektir. Logonuz firmanızın ya da markanızın kimliğinin en önemli parçasıdır.
Firmanızı ya da markanızı akılda kalıcı, etkili ve güçlü kılan logonuzun görünümüdür. Logonuz oluşturulduktan sonra firmanızın ya da markanızın içeride ve dışarıda kullanacağı diğer basılı malzemelerin de logonuz için oluşturulan yapının özelliklerine ters düşmeyecek şekilde hazırlanması gerekir.
Özgün bir kurumsal kimlik tasarımı firmanızın ya da markanızın başarısı ve itibarı için son derece önemlidir.
Bu nedenle oluşturulacak kurumsal kimliğin benzersiz ve firmanızı ya da markanızı temsil edecek şekilde hazırlanması gerekir.
Kurumsal Kimlik S.S.S
Kurumsal kimlik, pazarlamada (marketing), bir kurumun görünen yüzüne verilen isimdir. Kurumun kendini ifade etme şeklidir. Bu ifade belli sınırları çizilmiş ve genellikle değişmez bir ifadedir. Kurumsal kimlik kurumun imzasıdır ve bu yönüyle değişime kapalıdır. Kurumsal kimlik firma için oluşturduğu imajla, tüketicinin aklına kazınır. Bu yönüyle firmanın reklam yatırımlarının başarılı olmasının sağlayan çalışmalardan biridir.
Günümüzün rekabet dünyasında markaların fark edilebilmesi yani diğerlerinden (rakiplerinden) ayırt edilebilmesi gerekmektedir. Bunu sağlamak ise kurum kimliğinden diğer bir ifadeyle kurumsal kimlikten geçer. Kurum kimliğinde renk tasarımından logoya kadar her şeyin özenle ve bir kültür çerçevesinde oluşturulması gerekir. Özetle; bütün bunlar kurumu yansıtacak bir biçimde olmalıdır. Kurumun kendini bu görsel / metinsel / işitsel göstergelerle anlatma şekli insanların gözünde markanın nasıl bir imaja sahip olacağı konusunda önem arz eder. Kurum kendisini ve duruşunu ne kadar güzel, etkileyici şekilde belirtirse insanlar da / müşteriler de markayı o şekilde algılar yani konumlandırır.
Kurumsal Kimlik fiyatları proje özelliklerine göre farklılıklar gösterir.Kurumsal Kimlik Fiyatlarımızı sayfamızdan,
Teklif Formunu Doldurarak kolaylıkla öğrenebilirsiniz.
Kurumsal Kimlik Hakkında ve diğer tüm konularda Aklınıza takılan sorular için İletişim Formunu Doldurarak 0541 183 4270‘ten arayarak veya WhatApp Destek Hattı üzerinden bizlerle iletişime geçebilisiniz.
Bu süre, projenizin boyutuna göre değişkenlik gösterebilir. İhtiyaçlarınızın tespit edilmesinden sonra projenizin sınırlarını çiziyoruz. Her uygulamanın tasarım sürecini hesaplayarak kurumsal kimlik çalışmalarınızın teslim tarihini belirliyoruz. Tasarlanan bütün kurumsal kimlik ürünlerini aynı tarihte onayınıza sunuyoruz.
Whistler Digital
Whistler Digital Müşteri odaklı kolay kullanıma sahip panel ve onlarca öne çıkan özelikler Ücretsiz Fiyat talebi ve daha bir çok özellik için fiyat talebi alabilirsiniz.